Welcome, Welkom op mijn reisblog! - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Rogier Koops - WaarBenJij.nu Welcome, Welkom op mijn reisblog! - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Rogier Koops - WaarBenJij.nu

Welcome, Welkom op mijn reisblog!

Door: Rogier

Blijf op de hoogte en volg Rogier

15 Oktober 2013 | Nederland, Apeldoorn

For English, read below.

Beste vrienden, vriendinnen, familie leden, kenissen en collega's

Nog een paar dagen en dan gaat Rogiertje op reis! Een reis waar ik zelf al een paar jaar van droom en waar ik sinds begin dit jaar actief mee bezig ben geweest. Alle voorbereidingen zijn bijna klaar en nu is het dan tijd om ook jullie te vertellen waar ik heen ga en hoe jullie mij verhalen kunnen gaan lezen.

Mijn verhalen kunnen je lezen op deze Blog.

rogiergaatopreis.waarbenjij.nu

Hier zal ik de meeste verhalen en foto's op posten. Een gedeelte van mijn verhalen ga ik ook in het engels schrijven, omdat ook vrienden in het buitenland wel willen meelezen met mijn verhalen. Dus lees vooral door als ik schakel naar het engels.

Hello everybody,

In a few days i'll be leaving for the greatest trip of my life. For a Long time I have been dreaming about this trip, where to go and what to see. Early this year i started to prepare myself for this trip. and to looking for ways to make my biggest dream come true. Now its finally insight.

From today you can follow me from this blog.

rogiergaatopreis.waarbenjij.nu.

stories will be in english from time to time but also in my native language, Dutch. Don't be scared to read true my Dutch sentences when I switch between both languages.

Iedereen is natuurlijk benieuwd waar ik heen ga de komende tien maanden. Nou hieronder volgt het plan.

The Master Plan!!!!

The first part I booked as a complete trip from Arnhem(Holland) to Beijing(China).

I start in Arnhem(Holland) and go by train to Moscow. From there I take the Trans Siberia Express(Train) to Irkutsk. From there I will travel south with the Trans Mongolia Express(Train) to Ulan bator(Mongolia) with Final destination Beijing(China).

In china I will travel south, towards Nepal and continue my trip true India, Bangladesh, Myanmar, Thailand, Vietnam, Laos, Cambodia, Philippines, Burnei, Malaysia/Borneo and finally Indonesia.

Wat ik ga zien, waar ik ga slapen, waar ik ga eten en hoe ik mij zelf ga vermaken de komende 10 maanden. Ik heb werkelijk waar, geen idee.

En ja, ik wordt ook vast wel een keer ziek. Zal zeker een paar keer boven de wc hangen met stevige diaree. Ik zal me vast wel eens eenzaam voelen en even niet meer weet hoe verder. Ook is het vrij zeker dat ik een keer overvallen wordt. Maarja als je hier gewoon van uitgaat dan valt dat ook allemaal wel weer mee.

Één ding is zeker, het wordt de tijd van me leven!


Genoeg voor nu. Ik ga door met het inpakken van me tas en de eerste update kunnen jullie verwachten vanuit China!


Till we meet again!





  • 15 Oktober 2013 - 22:33

    Jamie:

    Rogier, klinkt als een geweldig masterplan. Ik ben jaloers! Ik hoop ooit in je voetsporen te treden zeg, transiberie express, india, nepal wauw! have fun!

  • 28 Oktober 2013 - 09:20

    Astrid Rietdijk:

    dag Rogier, ik wens je een hele fijne reis toe.
    Dat je fantastische avonturen beleeft en mooie dingen ziet.
    heel veel plezier!
    groetjes
    Astrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rogier

Als klein kind, 4 maanden werd ik al meegenomen naar spanje. Mede dankzij mijn ouders ben ik gek op reizen. Na 5 maanden in Zweden te hebben gewoond en 4 maanden in Oostenrijk ben ik altijd weer opzoek naar een volgend avontuur.

Actief sinds 12 Sept. 2013
Verslag gelezen: 624
Totaal aantal bezoekers 9478

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2013 - 31 Augustus 2014

Azie 2013 / 2014

Landen bezocht: